Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie Wewnętrzne Nr 68/2011Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 16.12.2011 r. w sprawie określenia wysokości opłat za sporządzenie odpisu lub kopii dokumentacji o czasowym okresie przechowywania


Zarządzenie Wewnętrzne Nr 68/2011

Burmistrza Gminy Goleniów

z dnia 16.12.2011 r.

w sprawie określenia wysokości opłat za sporządzenie odpisu lub kopii dokumentacji o czasowym okresie przechowywania

Na podstawie art. 51 a ust. 1 w związku z art. 51 o ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 673, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i Nr 220, poz. 1600, z 2007 r. Nr 64, poz. 426, z 2008 r. Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 39, poz. 307) i rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 10 lutego 2005 r. w sprawie określenia maksymalnej wysokości opłat za sporządzenie odpisu lub kopii dokumentacji o czasowym okresie przechowywania (Dz. U. z 2005 r. Nr 28, poz. 240)

zarządza się, co następuje:

§ 1. Wprowadza się następujące opłaty za sporządzenie odpisu lub kopii przechowywanej w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców o czasowym okresie przechowywania:

  1. za sporządzenie zaświadczenia spełniającego funkcję świadectwa pracy z akt osobowych PBRol lub z rejestrów pracowniczych - 7,00zł,

  2. za sporządzenie kopii każdej karty „kartoteki zarobkowej”:

a) formatu A3 jednostronnie - 1,00 zł,

b) formatu A3 - dwustronnie - 1.90 zł,

  1. za sporządzenie odpisu innego niż świadectwo pracy, dokumentu z zakresu stosunku pracy, w tym dokumentu potwierdzającego wysokość wynagrodzenia, za każdą rozpoczętą stronę:

a) formatu A4 - 2,00 zł,

b) formatu A5 - 1,00 zł.

§ 2. Łączna opłata od jednorazowego zamówienia nie może przekroczyć 200 zł.

§ 3. Wysokość naliczonej opłaty wynika z pisemnego zamówienia wnoszącego.

§ 4.1. Przed sporządzeniem odpisu lub kopii właściwy pracownik obowiązany jest poinformować

wnoszącego o wysokości opłaty.

  1. Opłaty pobierane są przed przygotowaniem zamówienia.

  2. Opłaty mogą być uiszczane w Kasie Urzędu, bądź na konto bankowe Gminy Goleniów w Banku Pekao S.A. W Goleniowie nr 35124038391111000044134765 z dopiskiem „Opłata za sporządzenie odpisu dokumentacji o czasowym okresie przechowywania”.

§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Wydziału Administracji i Spraw Społecznych.

§ 6.Uchyla się Zarządzenie Wewnętrzne Nr 44/2009 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 30 października 2009r. w sprawie określenia wysokości opłat za sporządzenie odpisu lub kopii dokumentacji o czasowym okresie przechowywania.

§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Burmistrz Gminy Goleniów

Robert Krupowicz

Opracowała: Dorota Gruszczyńska

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Edyta Guzikiewicz 20-12-2011 14:41
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 20-12-2011
Ostatnia aktualizacja: - 20-12-2011 14:41