Zarządzenie Wewnętrzne Nr 68/2011Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 16.12.2011 r. w sprawie określenia wysokości opłat za sporządzenie odpisu lub kopii dokumentacji o czasowym okresie przechowywania
Zarządzenie Wewnętrzne Nr 68/2011
Burmistrza Gminy Goleniów
z dnia 16.12.2011 r.
w sprawie określenia wysokości opłat za sporządzenie odpisu lub kopii dokumentacji o czasowym okresie przechowywania
Na podstawie art. 51 a ust. 1 w związku z art. 51 o ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 673, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i Nr 220, poz. 1600, z 2007 r. Nr 64, poz. 426, z 2008 r. Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 39, poz. 307) i rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 10 lutego 2005 r. w sprawie określenia maksymalnej wysokości opłat za sporządzenie odpisu lub kopii dokumentacji o czasowym okresie przechowywania (Dz. U. z 2005 r. Nr 28, poz. 240)
zarządza się, co następuje:
§ 1. Wprowadza się następujące opłaty za sporządzenie odpisu lub kopii przechowywanej w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców o czasowym okresie przechowywania:
za sporządzenie zaświadczenia spełniającego funkcję świadectwa pracy z akt osobowych PBRol lub z rejestrów pracowniczych - 7,00zł,
za sporządzenie kopii każdej karty „kartoteki zarobkowej”:
a) formatu A3 jednostronnie - 1,00 zł,
b) formatu A3 - dwustronnie - 1.90 zł,
za sporządzenie odpisu innego niż świadectwo pracy, dokumentu z zakresu stosunku pracy, w tym dokumentu potwierdzającego wysokość wynagrodzenia, za każdą rozpoczętą stronę:
a) formatu A4 - 2,00 zł,
b) formatu A5 - 1,00 zł.
§ 2. Łączna opłata od jednorazowego zamówienia nie może przekroczyć 200 zł.
§ 3. Wysokość naliczonej opłaty wynika z pisemnego zamówienia wnoszącego.
§ 4.1. Przed sporządzeniem odpisu lub kopii właściwy pracownik obowiązany jest poinformować
wnoszącego o wysokości opłaty.
Opłaty pobierane są przed przygotowaniem zamówienia.
Opłaty mogą być uiszczane w Kasie Urzędu, bądź na konto bankowe Gminy Goleniów w Banku Pekao S.A. W Goleniowie nr 35124038391111000044134765 z dopiskiem „Opłata za sporządzenie odpisu dokumentacji o czasowym okresie przechowywania”.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Wydziału Administracji i Spraw Społecznych.
§ 6.Uchyla się Zarządzenie Wewnętrzne Nr 44/2009 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 30 października 2009r. w sprawie określenia wysokości opłat za sporządzenie odpisu lub kopii dokumentacji o czasowym okresie przechowywania.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Gminy Goleniów
Robert Krupowicz
Opracowała: Dorota Gruszczyńska
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Edyta Guzikiewicz | 20-12-2011 14:41 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 20-12-2011 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 20-12-2011 14:41 |