Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Porządek obrad sesji

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
  2. Przedstawienie porządku obrad sesji i zgłaszanie wniosków o jego ewentualne uzupełnienie lub zmianę.
  3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia LXIX sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 28 lutego 2024 r.
  4. Sprawozdanie z działalności Goleniowskiego Domu Kultury za 2023 r.
  5. Sprawozdanie z działalności Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej im. C. K. Norwida w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
  6. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej w Gminie Goleniów na lata 2024-2028 za 2023 r.
  7. Informacja z realizacji Gminnego Programu Wsparcia Rodziny na lata 2021–2023 w Gminie Goleniów wraz ze sprawozdaniem z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2023.
  8. Ocena Zasobów Pomocy Społecznej za rok 2023.
  9. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów" w Gminie Goleniów na rok 2024 w związku z przystąpieniem Gminy Goleniów do realizacji rządowego Programu „Korpus Wsparcia Seniorów" na rok 2024.
  10. Projekt uchwały w sprawie określenia wykazu kąpielisk na rok 2024 ma terenie Gminy Goleniów oraz określenia sezonu kąpielowego.
  11. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Goleniów na 2024 rok.
  12. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2024 r.
  13. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2024-2028.
  14. Projekt uchwały w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu przez radnego Rady Miejskiej w Goleniowie z powodu naruszenia ustawowego zakazu łączenia mandatu radnego z prowadzeniem działalności gospodarczej z wykorzystywaniem mienia komunalnego gminy.
  15. Interpelacje radnych i zapytania.
  16. Wolne wnioski.
  17. Informacja o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.
  18. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.
  19. Informacje Przewodniczącego Rady,  w tym Informacja o działalności Rady Miejskiej w Goleniowie w VIII kadencji.
  20. Zamknięcie obrad sesji.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Jasińska 18-04-2024 12:50
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Monika Jasińska 18-04-2024
Ostatnia aktualizacja: - 18-04-2024 12:50