BURMISTRZ GMINY GOLENIÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY na Inspektora ds informacji współczesnej Ośrodka Dokumentacji Dziejów Ziemi Goleniowskiej "Żółty Domek" w Wydziale Rozwoju Lokalnego, Promocji i Turystyki w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie
-
Wymagania niezbędne wynikające z ustawy o pracownikach samorządowych:
-
obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej a także innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - jeżeli posiada potwierdzoną znajomość języka polskiego
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych
-
niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
-
nieposzlakowana opinia
-
wykształcenie wyższe humanistyczne, ekonomiczne
-
conajmnej trzyletni staż pracy
-
2. Wymagania dodatkowe niezbędne do nawiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
-
posiadane doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywanej pracy w dziedzinie historii lub w dziedzinach powiązanych z historią
-
staż pracy minimum trzy lata, z czego udokumentowane zatrudnienie na umowę o pracę przez okres minimum dwóch lat u jednego pracodawcy w przeciągu ostatnich pięciu lat.
-
znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych, realizacją i rozliczaniem projektów
-
umiejętność tworzenia, przetwarzania i archiwizowania dokumentacji fotograficznej i faktograficznej
-
obsługa komputera, urządzeń biurowych, programów komputerowych (Power Point, Excel, MS Word, Open Office) oraz sprzętu audio i video
-
doświadczenie w zakresie historii, pedagogiki, pracy z młodzieżą
-
bardzo dobra znajomość historii miasta Goleniów oraz całej Gminy Goleniów, a także znajomość aktualnej sytuacji społeczno - gospodarczej Gminy
-
umiejętność pisania tekstów popularnonaukowych
-
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie.
-
Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV)
-
list motywacyjny
-
oświadczenie o niekaralności
-
kserokopie świadectw pracy
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
-
referencje
-
dokument poświadczający wykształcenie
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
-
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Biurze Obsługi Interesanta lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds informacji współczesnej Ośrodka Dokumentacji Dziejów Ziemi Goleniowskiej „Żółty Domek” w Wydziale Rozwoju Lokalnego, Promocji i Turystyki w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie w terminie do dnia 01.09.2010 do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Po weryfikacji dokumentów aplikacyjnych kandydaci spełniający wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmów kwalifikacyjnych, natomiast osoby które nie zostaną zakwalifikowane do następnego etapu naboru, otrzymają odpowiedzi pisemne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,poz. 1458)”.
Szczegółowe informacje na temat dodatkowych wymagań oraz zakresu wykonywanych zadań można uzyskać w Biuletynie Informacji Publicznej (www.goleniow.pl) oraz pod numerem telefonu 091-46 98 295.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Przesmycki | 20-08-2010 13:08 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 20-08-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Paweł Przesmycki | 20-08-2010 13:10 |